Müşteri Hizmetleri Telefon No 0850 520 0 350 

Mağaza Telefon No:                0216 310 98 03 

 WhatsApp Telefonu                0551 065 0755

Sık Sorulan Sorular

***Nasıl üye olurum? Alışveriş Yapmak için Üye Olmaya Gerek Yok

Siparişinizi verirken üye girişi yada üyeliksiz giriş yapmanız istenir.

Girişte dilerseniz, Üye olabilirsiniz.

Siteden alışveriş yapmak için Üye olmak zorunda değilsiniz fakat üyelere özel küçük bir sürpriz sizi bekliyor olabilir,

dilerseniz Üyeliksiz Alışveriş seçeneğini kullanır bilgilerinizi yazarak işleme devam edersiniz .

*** Üyelik ücreti var mı? 

Bindawood üyeliği tamamen ücretsizdir.

***Mail adresim yok ne yapabilirim?

Mail adresine İhtiyacınız Yok Telefon numarasıyla devam etmeniz mümkün fakat mail adresi olmadan, İade değişim kargo takibi işlemlerini siteden yapmanız mümkün olmaz.

Mail adresini kolayca alabilirsiniz. Aşağıdaki linklerden birini adres satırına yazarak Google yada Yandex te

accounts.google.com

passport.yandex.com.tr/registration/

mail hesabı açabilir, tüm işlemlerinizde bu adresi kullanırsınız.

 ***Ne kadar kargo ücreti öderim?  

Kargo ücreti almamak için çaba sarf ediyoruz, alışveriş yaparken adres bilgilerini girdikten sonra kargo ücreti bilgisi belirlenir.

Siteden alışveriş yaparken Hizmet bedeli, hediye paketi ücreti gibi fark ödemezsiniz.

Belirlenen alt limit üzeri alışverişlerde yurt içinde sadece özel kargo merkezlerinde kargo ücreti hediye edilir..

Ptt kargo ile yapılan gönderimlere ödeme anında çıkan kargo ücreti uygulanır.

İade ve değişim için gönderilen ürünlerde kargo ücreti müşteriye aittir.

Siparişinizi iade ederken gönderilen ürünlerin tamamını iade etmelisiniz.

Şirketimiz alıcı ödemeli kargoları kabul etmez, teslim almaz, göndericisine iade edilmesini ister, bu konuda ödeme sorumluluğu kabul etmez. 

Yurtdışı siparişlerde kargo ücreti ülkelere göre farklı olabilir.

***Siparişim ne kadar sürede gelir?  

Ürün kargoya verildikten sonra kargonun size ulaşması bulunduğunuz bölgeye göre farlılık gösterebilir.

Örneğin İstanbul gönderileri şehir merkezindeyseniz ertesi gün ulaşmaktadır.

Şehir merkezine uzak bir bölgede yaşıyorsanız süre uzayabilir.

Aynı şekilde Ankara merkezi için ulaşım süresi kargoya verildikten sonra normal koşullarda ertesi gündür fakat uzak ilçeler için 2 gün fark etmektedir.

Hazır olan ürünleri hemen ulaştırmak konusunda hızlıyız fakat bazı özel tasarım ürünlerin sizin için hazırlanması zaman alabilir.

Alışverişinizi yaptıktan sonra makul süreden sapma olacaksa bu durum maille size bildirilir.

Yurtdışına kargo teslimat süresi kargonuz hazırlanıp, çıkışı yapıldıktan sonra 4-10 gündür.

Kargo Takip bilgisi, paketiniz yola çıktığı gün mail adresinize gönderilir.

 ***Sipariş takibi nasıl yapılır?  

Size gönderdiğimiz sipariş Kargoya verildi başlıklı mailde Kargom Nerede linkini tıklayarak kargo takibini yapabilirsiniz.

***Yurtdışından sipariş takibi nasıl yapılır

Size gönderdiğimiz sipariş Kargoya verildi başlıklı mailde Kargom Nerede linkini tıklayarak kargo takibini yapabilirsiniz. Kargo takip kodunu kullanmalısınız.

***Hangi ülkelere gönderim yapılıyor?  

Türkiye ile beraber 65 ülkeye sipariş gönderiyoruz. • Almanya • Amerika Birleşik Devletleri • Arnavutluk • Avustralya • Avusturya • Azerbaycan

• Bahreyn • Belçika • Birleşik Arap Emirlikleri • Bosna Hersek • Bulgaristan • Çek Cumhuriyeti • Cezayir • Danimarka • Endonezya • Fas

• Filipinler • Finlandiya • Fransa • Gabon • Hindistan • Hollanda • İngiltere • Irak • İrlanda • İspanya • İsrail • İsveç • İsviçre • İtalya

• Japonya • Kanada • Katar • Kazakistan • Kıbrıs • Kuveyt • Libya • Lübnan • Lüksemburg • Macaristan • Makedonya • Malezya

• Malta • Mısır • Moritanya • Norveç • Özbekistan • Pakistan • Portekiz • Rusya Federasyonu • Singapur • Slovakya • Slovenya • Suriye

• Suudi Arabistan • Tacikistan • Tayland • Tunus • Türkiye • Türkmenistan • Ukrayna • Umman • Ürdün • Yemen • Yeni Zelanda • Yunanistan

Listede olmayan bir ülkede yaşıyorsanız bize mail atarak alışveriş yapabilirsiniz.

***Resmi tatil günlerinde kargo teslimatı yapılıyor mu?  

Teslim Adresi Türkiye olan gönderiler Hafta içi Pazartesi-Cuma dağıtım yapılmaktadır.

Pazar günü ve Bayram & Resmi tatil günlerinde kargo teslimi yapılmıyor.

Yurt dışında, yalnızca iş günlerinde kargo şirketleri dağıtım yapıyor.

***Kargom adresime ben yokken gelmiş ve gitmiş ne yapmam gerekir?  

Kargo belirtmiş olduğunuz adrese siparişi teslim eder.

Adresinizde yoksanız paketinizi en yakın şubeye teslim edecektir ve sizin buradan alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır.

5 iş günü içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almalısınız aksi durumda siparişiniz geri döner.

Siparişinizi Kargom nerede bölümünden takip edebilirsiniz. Yurt dışı teslimatları için de durum aynıdır

***Yurtdışından alışveriş yapmak istiyorum, kapıda ödeme var mı?  

Sadece Türkiye içi gönderimlerde Kapıda ödeme seçeneği geçerlidir.

Yurtdışından kredi kartı, Paypal ve banka transferi ile ödeme yapabilirsiniz.

***Hediye Çekimi nasıl kullanırım?  

Hediye Çekini İlgili siparişinizden sonraki alışverişlerde kullanabilirsiniz.

Çek tarihleri esnektir gönderim anında geçerlilik tarihleri kullanım koşulları belirtilir.

Tanımlanan çekler adınıza özel tek kullanımlıktır.

İlgili ürünü iade ederseniz çekiniz iptal olur ve ödediğiniz nakit para kadar tutar iade edilir.

***Siparişimi hangi ödeme yöntemleri ile yapabilirim?  

• Türkiye: Banka Kartı, Kredi Kartı, Havale, Eft

• Yurtdışı: Kredi Kartı, Banka Transferi, Paypal

***Alışverişi Türkiye’den yapacağım, fakat para birimim TL değil  

Alışveriş anında yaşadığınız ülkenin para birimiyle ödeme yaparsınız,

Sistem hangi ülkeden giriş yaptığınızı ve ödeme anında para birimini tanıyarak işleme devam eder

Sepetinizde TL olarak görünen alışveriş bedelini yaşadığınız ülkenin para birimine otomatik olarak çevirir

Bu para birimi üzerinden bedeli kartınızdan çeker.. Ödeme anında sizin paranıza karşılık gelen bedel tahsil edilir.

***Taksit Seçenekleri var mı? 

İyzico Ödeme Şirketi Bünyesindeki Bankaların ve BKM nin Kredi Kartlarına vade farkı uygulayarak taksit yapar.

***Bir önerim var nasıl iletirim?  

Öneri ve isteklerinizi iletişim bölümünden yada [email protected] adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz. Görüşleriniz bizim için çok önemli.

 ***Sizinle çalışmak istiyorum, ne yapmalıyım?  

Fotoğraflı CV / özgeçmişinizi [email protected] adresine mail olarak gönderebilirsiniz. İhtiyaç olduğunda dönüş yapılacaktır.

***Kargo Fiyatı Neden Yüksek Çıkıyor?  

Fiyatlar enflasyon sebebiyle maalesef sürekli değişiyor, Eğer fiyat normalden Yüksek Çıkıyorsa Adresinize yakın kargo bayisi yoktur,

Mobil alanda kalmışsanız size özel ulaştırma olacağından fiyat yüksek çıkmıştır.

En Yakın Kargo Bayisinden Siparişi Siz Teslim Alırsanız Kargo Ücretiniz Düşecektir.

Bunu yapabilmek için ilçede ikamet ediyorsanız en yakın büyük ilçeyi yada ili seçmeyi deneyin Çalışılan Kargo Ofisi olan bir yer seçmelisiniz.

Burada yazacağınız teslim adresi yoksa adres bölümüne sadece SİPARİŞİMİ KARGO MERKEZİNDEN BEN ALACAĞIM Şeklinde not yazmanız yeterli olacaktır.

***   Türkiye'den. Aldığım ürünü nasıl iade ederim?

Satın aldığınız İade şartlarını taşıyan ürünü sorun yaşamadan 7 gün içinde kolayca iade edebilirsiniz.

Ürünü faturasıyla beraber (fatura arkasına iade sebebini yazıp imzalayınız) Üye sayfanızda İADE OLUŞTUR düğmesine tıklayarak iade talebi oluşturun

Siparişinizi PTT Kargo ile aldığınız ürünlerin tamamını tek kargo poşeti ile gönderi ücretini ödeyerek adresimizie gönderiniz belge ve takip numarası alınız.

Takip numarasını bize telefon mesaj yada maille bildirmeniz yeterli.. Nelerin iade edilemeyeceğini ilgili listeden kontrol ediniz. İade gönderi kargo formunu saklayınız.

İade Ürün elimize ulaştıktan sonra iade süreci başlar 5--7 iş günü içerisinde sonuçlanır.İade onaylandıktan sonra paranın iadesini muhasebe takip eder bu işlem

Paranın İade işlemi Bayram ve resmi tatil zincirlerine denk gelinen dönemlerde uzayabilir.Kart ödemelerinin şirket hesabına yaklaşık 35 gün sonra geçtiğini göz ününde bulundurunuz..

Değişim talep ettiyseniz ürün de elimizde mevcut ise değişim işleminiz yapılır. İstediğiniz ürün elimizde yoksa bilgi verilerek ücretin iadesi yapılır.

Değişim işlemleri Türkiye içi siparişlerde geçerlidir. Aynı tutarda ürün talep edebilirsiniz.

Kredi Kartı / Banka Kartı ile verdiğiniz siparişlerin iadesi ödemeyi yaptığınız karta yapılır.

Kapıda ödemeli siparişler için İBAN hesabına yapılır (TR ile başlayan 26 haneli IBAN numaranızı ve IBAN sahibinin adını ve soyadını iade formuna yazmanız gereklidir.)

*** Türkiye dışından alınan ürün nasıl iade edilir.

Satın aldığınız ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içinde iade edebilirsiniz.

(Abiye olarak satılan ürünlerde aynı gün iade etmelisiniz. Nelerin iade edilemeyeceğini listeden kontrol ediniz) İade edilecek ürünün kutusu, ambalajı, varsa aksesuarları bize iade ettiğiniz pakette eksiksiz ve hasarsız bir şekilde gelmelidir. Ürün tekrar satılabilir durumda olmalıdır(tadilat yapılmış , kirlenmiş, koku bulaşmış ürünler kabul edilmez.) Size ulaşan faturanın arka yüzüne iade sebebini yazıp imzalayarak Aynı kargo firması ve PTT Kargo ile kargo ücreti size ait olacak şekilde gönderiniz. Paketin üzerine mutlaka iade ürün (Return Product) yazmanız gerekiyor aynı zamanda gönderdiğiniz kargo şirketine de bunu belirtmeniz gerekir. Aksi durumda paketinizden doğacak bir vergi ya da ek ücret çıkabilir ve biz bunda sorumluluk kabul etmeyiz.. İade gönderi kargo formunu saklayınız. Ürün elimize ulaştıktan sonra iade süreci başlar 5--7 iş günü içerisinde sonuçlanır. Yurtdışı satışlarda değişim işlemi yapılamıyor.

*** Sipariş nasıl iptal edilir?  

Kargoya verilmemiş siparişleri ""Siparişlerim"" butonunu kullanarak iptal edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiyse kargoyu teslim almalısınız daha sonra 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

*** IBAN numarası nasıl öğrenilir? 

Banka hesabınızda TR ile başlayan 26 haneli numaradır. IBAN numaranızı hesap cüzdanınızdan, Atm den ya da bankanızın çağrı merkezinden öğrenebilirsiniz.

***Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?  

Bindawood kalite kontrol konusunda hassas davranır ancak üretici kaynaklı bir sorunla karşılaşmış olabilirsiniz. Bu durumda ürünü iade süresi içerisinde Bindawood’a göndermeniz halinde, gerekli kontroller yapılarak talebinize göre iade / stoklar dahilinde değişim işlemi yapılır. İade hakkında detaylı bilgi almak için ""Ürünü nasıl iade ederim?"" bölümüne bakınız.

*** Kapıda ödeme ile aldığım siparişin para iadesini nasıl alırım?  

Banka hesabınız yoksa ücretsiz hesap açan banka şubelerinden örnek: KUVEYT kendinize hesap açtırın. İadelerinizi sadece IBAN numaranıza yatırabiliyoruz.

*** Satın aldığım ürünün iade süresi kaç gün?  

Ürünü teslim aldıktan sonra iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içinde iade edebilirsiniz. (Abiyelerde aynı gün şartı vardır)Neleri iade edebilirim bölümüne bakıp bu konuda detaylı bilgi alınız.

***İade ettiğim ürünün parası nasıl geri ödenir? 

Banka / Kredi Kartı ile yaptığınız alışverişin iadesi ödemeyi yaptığınız kartınıza yapılır. Kapıda ödemeli siparişin iadesi için IBAN numaranızı ‘26 haneli TR ile başlar’’ iade talebi yaptığınız faturanın arka yüzüne yazarak bize iletmeniz gereklidir. İade işlemi onayı akabinde 5….7 iş günü içinde ödemeniz hesabınıza gönderilir.

***İade kargoyu hangi adrese göndermeliyim? 

İade kargolarını merkezden alacağınız İADE KODU ile size bildirilen kargo firması kanalıyla gönderiniz. Kod kullanılmadan gönderilen kargo paketlerinin fark ücreti müşteriye yansıtılır. Yurtdışından iadelerde paketinizin üzerine İade / Return yazmayı ve kargo görevlisine bu bilgiyi iletmeyi unutmayınız.

***Kartıma yapılan para iadesini hesabımda göremiyorum ne yapmam gerekir?

Yapılan para iadesinin hesabınızda görünmemesi bankanız ile ilgili bir durumdur. Cuma ,pazartesi, Ay sonu ay ortası ay başı, Bayram tatili öncesi ve sonrası gibi yoğunluk dönemlerinde normal işlem süreleri doğal olarak biraz uzayabilir .Hesap hareketlerine hemen yansımayabilir. Sonraki ay extrenizde ilgili tutarı görebilirsiniz. Yine de sorun varsa kart sahibi, bankanın çağrı merkezini arayarak sorunu çözebilir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR